zondag 19 april 2015

Poseren voor Drentse Portret Federatie

 
 

Dagblad van het Noorden 14 april 2015
Een week geleden mocht ik in Hoogeveen poseren voor de leden van de Drentse Portret Federatie, in het atelier van Gerard Van de Weerd. Het was een bijzondere ervaring.

Tijdens een masterclass door Hendrik Elings, kregen de leden van de DPF onder meer de opdracht om een aantal schetsen van mij te maken, terwijl ik steeds één minuut recht voor één van hen stond en vervolgens doorschoof naar de volgende.
Daarna mocht ik plaatsnemen in een stoel, waar ik wat voorlas uit mijn werk. Verder moest ik natuurlijk vooral stil blijven zitten.
Nadat er volop foto's waren genomen was mijn poseertijd voorbij. Ik ben uiteraard heel benieuwd naar de resultaten!



Een paar eigen foto impressies, met excuus voor het ontbreken van de namen van de makers.

 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten